Restoran Ali Baba Tuzla: Oglas za prijem radnika u radni odnos na više radnih pozicija i za više izvršilaca

MD Agency doo Tuzla – Agencija za reklamu i propagandu, PJ Restoran Ali Baba Tuzla (u sklopu kompleksa Prinčeva džamija) raspisuje oglas za prijem radnika u radni odnos na više radnih pozicija i za više izvršilaca. Restoran priprema i služi turske specijalitete i delicije uz mogućnost degustiranja u prelijepom orijentalnom ambijentu na spratu ili uz mogućnost poručivanja  hrane za pultom na prvom spratu koji  služi u svrhu fast – food usluživanja, kao i  mogućnost dostavljanja hrane na željenu adresu.

Otvorene radne pozicije su sljedeće:

1. PEKAR – 1 izvršilac

Područja odgovornosti:

  • priprema lepina za donere
  • priprema tijesta za pizze, pide, lahmacun
  • priprema pizze, pide i lahmacuna, kao i ostalih jela od tijesta ukoliko je potrebno
  • odgovornost za ispravnost namirnica

Odabrani kandidati će dobiti potrebnu obuku od strane stručnih lica za pravljenje turskih jela i specijaliteta, kao i

  • potpisati Ugovor o tajnosti recepata;
  • a počinju sa radom odmah nakon uspješno obavljenog razgovora;
  • plata po dogovoru.

2. KUHAR (m) SSS/KV KUHAR (m) – 3 izvršioca

Područja odgovornosti:

  • priprema turskih i bosanskih jela (salate, umaci, supe, doručak, specijaliteti, priprema donera)
  • pripremanje potrebne količine namirnica, usitnjavanje i obrađivanje do finalne obrade
  • odgovornost za ispravnost namirnica
  • pripremanje jela, predjela i salata po normativima
  • pomoć pri održavanju radnog prostora

Odabrani kandidati će dobiti potrebnu obuku od strane stručnih lica za pravljenje turskih jela i specijaliteta, kao i

  • potpisati Ugovor o tajnosti recepata;
  • a počinju sa radom odmah nakon uspješno obavljenog razgovora;
  • plata po dogovoru.

3. KONOBAR (m) SSS – 3 izvršioca

Područja odgovornosti:

  • svakodnevno posluživanje pića, kafe, hrane, kolača za goste
  • radno vrijeme, rad subotom, nedjeljom
  • odabrani kandidati će potpisati Ugovor o tajnosti recepata i internoj organizaciji poslovanja

Odabrani kandidati počinju sa radom odmah nakon uspješno obavljenog razgovora, a

plata po dogovoru.

4. DOSTAVLJAC (m) SSS – 2 izvršioca

Područja odgovornosti:

  • svakodnevno dostavljanje hrane na zeljenu adresu
  • radno vrijeme, rad subotom, nedjeljom

Odabrani kandidati će dobiti potrebnu obuku od strane stručnih lica za pravljenje turskih jela i specijaliteta, kao i

  • potpisati Ugovor o tajnosti recepata;
  • a počinju sa radom odmah nakon uspješno obavljenog razgovora;
  • plata po dogovoru.

5. ŠEF KONOBARA

Područja odgovornosti:

  • rasporedivanje obaveza konobara i dostavljaca u restoranu
  • vodjenje racuna o skladistima restorana kao i o namirnicama (trebovanje, narucivanje hrane) u dogovoru sa voditeljem kuhinje
  • vođenje računa o cjelokupnoj organizaciji posla
  • unaprijedjenje posla svakodnevnim idejama i usavrsavanjem usluge
  • vodjenje racuna o higijeni restorana i pravilnom posluzivanju gostiju
  • radno vrijeme, rad subotom, nedjeljom

Odabrani kandidati će dobiti potrebnu obuku od strane stručnih lica za pravljenje turskih jela i specijaliteta, kao i

  • potpisati Ugovor o tajnosti recepata;
  • a počinju sa radom odmah nakon uspješno obavljenog razgovora;
  • plata po dogovoru.

OD SVIH KANDIDATA SE OČEKUJE:

  • Prednost iskustvo rada u restoranu
  • Poznavanje HACCP-a
  • Visoki higijenski standardi
  • Sposobnost samostalnog, urednog vođenja i održavanja šanka, centralnog skladista, svih materijala koji služe za posao
  • Osoba treba biti brza, spretna, organizirana, uredna, fleksibilna, spremna  na dogovor te na rad u timu, diskretna, susretljiva, pristojna
  • aktualna potvrda o nekažnjavanju u slučaju radnog angažmana

PRIJAVE :

CV i prijave slati na mail: eldin.hadzic@mdagency.ba

ili

Lično na adresu: Mehmedalije Maka Dizdara PZC Stupine do br. 11, P.P. 116/1 MD Agency d.o.o.

OGLAS OSTAJE OTVOREN DO 24.05.2021. godine.

Svi kandidati cije CV prijave zadovoljavaju bit ce blagovremeno obavijesteni o datumu i mjestu odrzavanja razgovora za zaposljavanje.